Daca vreti sa vedeti mai bine bijuteriile,un simplu click pe poza e de ajuns!!!

joi, 7 iulie 2011

Capsunica

Mi-am terminat comenzile exact la termen, ultima fiind de la aceeasi doamna draguta care a vrut brataricile. I-am facut un inel si un medalion din margelute de nisip argintii si chipsuri de aventurin verde.Din pacate, camera nu m-a ajutat deloc sa le pozez cum trebuie asa ca nu le vedeti :)

Va arat in schimb ce am facut eu ieri, in timp ce in toata casa mirosea a capsuni de la dulceata mamei...


Agatatoare de telefon Capsunica - realizata din margele de nisip de 2mm rosii,verzi si negre mate. Pret - 5 lei

Nu-i asa ca-ti vine s-o mananci?E tare simpatica si colorata si cred ca si niste cercelusi modelul asta ar fi tare draguti.Pretul lor ar fi de 10 lei daca doreste cineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu