Daca vreti sa vedeti mai bine bijuteriile,un simplu click pe poza e de ajuns!!!

joi, 14 iulie 2011

Bratara diagonala

Dupa cum va spuneam si in postarea anterioara, nu mai am inspiratie pentru denumiri si cred ca se poate observa. Lasand numele la o parte numele, m-am chinuit destul de mult la aceasta bratara... chiar daca nu pare foarte greu de facut, mie mi-a dat ceva batai de cap...oricum rezultatul merita pentru ca imi place la nebunie si modelul si combinatia de culori...dar sa nu ma mai laud singura si sa va si voua bratara despre care am tot vorbit...


Bratara diagonala - realizata din margele de nisip de 2mm aurii cu reflexii si maro cu reflexii mov, verzi si albastre. Pret - 20 lei

Bratara este foarte de efect datorita stralucirii margelutelor si a reflexiilor colorate ale acestora.Poate fi extrem de eleganta si putin jucausa in acelasi timp...

3 comentarii:

  1. Draga Joanna, Ioana, ai niste lucrari deosebit de frumoase... m-am 'dat' pe la tine prin blog si nu ma mai satur, insa serviciul ma cheama... :) Felicitari! O sa pun blogul tau in lista de 'urmarire' la mine, ca merita!
    Spor si inspiratie maxima!

    RăspundețiȘtergere
  2. Joanna, ești cea mai nouă găselniță a mea în materie de bloguri. De fapt te-a găsit prietena mea și mi-a recomandat blogul tău... Cum spuneam azi dimi (comentariul anterior) imi place ce văd pe-aici. De aceea te-am inclus în lista celor ce primesc din partea mea o diplomă dulce la mine pe blog: http://beejooz.blogspot.com/2011/07/sweet-blog-award-de-la-rux-aka.html
    O preiei (dacă vrei), o copiezi, o dai mai departe și ne spui 7 lucruri despre tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc tare mult pentru apreciere!!

    RăspundețiȘtergere